21 Kasım 2013 Perşembe

Arama manzara

search-landscape-nyc05.jpgBu odanın kapı ayakta, yere siting ve asılı tavan insanlar doludur. Üç Firma arama tüm Web üzerinde veri toplamak panelindeki olduğu ile ilgili konular. Önce yukarı oldu James Lamberti Comscore ağlardan ve orada arama grubu kaçar. Onlar sürekli olmayı kabul ve pasif olarak gözlenen 1.5 milyon tüketici--dan onların veri olsun. Tüm arama etkinliğini, fiili satınalma ve diğer işlemler toplamak. Onlar her şeyi yakalamak. Veri kaynakları çok ve bunlar aracılığıyla gitmedi. Ülke, ABD tarafından arama geliştirme arama aramak için ücret açısından gerisinde. Anlamı, daha fazla internet kullanıcıları ABD, ancak bu kullanıcıların yüzdesi olarak, daha az kullanarak arama sonra diğer ülkelerde. Google dünya çapında hakim, ancak ABD, Google değil tamamen hakim. %22.4 arama büyüme Jan 04-05, ama iş tüketici grubu, % 25 kaşlarını sahiptir. Google ve Yahoo var kazanç paylaşma AOL, ABD içinde pahasına. Ama 04 veya çok mayıstan beri her şey aşağı yukarı arama alanında sabit kalır. O zaman segment, okul pazar payı kırdı: Google % 42, Yahoo % 32. İş; Google % 37, Yahoo ve MSN %30 19. Yerel Arama eğilimleri % 10, eyalet veya yerel parametre sorgu ekleme ve Google kullanarak arama anlamı için yavaş bir büyüme % 8.3 dan göstermek. Birçok arama motorları ve sarı sayfalar, bu çoğu o puan oluyor vs. Araç Çubuğu arama büyüme büyümüş ABDde % 136 04 Ocak beri. 17-%18 Arama geliyor araç çubukları, WOW dedi. Arama % 58i-si olmak değil installed araç çubuklarını ve % 12-si olmak uninstalled araç. Aramada 20-68 kural, kullanıcıların % 20 birim % 68i katkıda bulunmak. Ağır arama Sponsorlu bağlantıları (% 27) tıklayın daha az etkilenebilir. Sponsorlu bağlantılar gelip senin sonucu olan "etki değeri" olduğunu kaydetti. arama yok insanların % %22 4in alıcılar çevrimiçi (hmmm) temsil eder. Çoğu arama motoru yüksek memnuniyetidir. Şu anda arama motorları için en önemli arama öznitelikleri gizlilik (Google araç çubuğu) olduğunu. İstediğinizde, ne geçiş yapacak, "alaka" en iyi cevaptır. Google tarafından desteklenmektedir aramaların % 49 Google dışında hangi ilginç oluyor. Bu hala geniş bir açık pazar olan notlar. Dönüştürür, büyük bir çoğunluğu çevrimdışı yapılır, anlam birçok kişi online araştırma yaparak çevrimdışı satın alacak. Yani bir şekilde (bir oturum bu konuda daha sonra) çevrimdışı dönüşümleri izlemek edebilmek çok önemli. Hitwise, gelen Bill Tancer ve "Ben aşk veri" kendini tanıttı. Kendini büyük bir geek denilen, nihayet numaraları ve veri serin olmuştur dedi. Hepsi internet kullanıcılarının dünya çapında en büyük örneği izlemek. Onlar onları 160 kedi sınıflandırmak. Pazar payı % 3.1 Web, Google tüm Internet siteleri ziyaret Yahoo MSN ve %1,7 % 1.5 - Google en büyüdü. Arama hacmi Google şu anda tüm bize Internet arama, Yahoo % 55.5 yönlendirdiğini gösterir ve MSN %30.8 %6,64. Bazı clickstream verileri toplandı, onun arama trafiğinin çoğu görmek ilginç (yahoo.com, msn.com) üst nesneden geliyor ama Googlenın diğerlerinden farklı bir geniş payı % akıntıya karşı gelen. Yahoo ve MSN en iyi arama daha seyir (www.site.com) ve Google gibi değil (daha fazla internet meraklı). Motorlar arasında demografik çok yakın, Google biraz yüksek erkek pop ve daha yüksek gelir pop vardır. Bazı gerçekten harika ve bilgilendirici slaytları, daha hızlı yazabilirsiniz dilek patlıyor. Google biraz diğer motorlara göre daha küçük şehirlere eğriltir. Google masaüstü vs Yahoo Desktop, olgun kullanıcılarının karşı güçlü bir farklılığı, 55 + grup masaüstü arama kullanmak daha olası. Verticalization arama, alışveriş motorları olacaktır, vb ana arama iş parçaladık. Sağlık ve tıbbi arama verticles % 10 ve % 45 kadar gitmiş ana motorlarından geliyor. alışveriş için %10.23 Google bir arama gitmek ve o eBay sınıflandırılmış siteleri üst, sonra amazon, vb. Ama diğer motorlar bakıldığında, yüzde olarak son derece benzer. Teori zamanla, başlangıç var bu dikey motorları ile marka kimliği ve take away bazı ana motorları trafik insanları böyle. Ken Cassar dan Nielsen / / NetRatings oldu son bir yukarı. Googlenın pazar payı olduğunu, % 47, % 21, MSN, Yahoo ve AOL %5 %13. Onlar bir ara bir sorgu girmek ve enter tuşuna basarak biri olarak tanımlar. Google özel arama en büyük seyirci de vardır; 29,7 m. m 13,7 olan Yahoo ve MSN 12.2m vardır ve sonra onları üst üste (ki çok güzel bir ton cross motorların kullanım). Arama boom daha tüketiciler reklamverenler tarafından tahrik edilmiştir. İsteğe bağlı büyüme için temel sebebi değil, onu iterek kaynağı. Bu, tüm yenilik, ona göre ihtiyacını vurgular. Birçok kişi koşma dışarı-tedarik hakkında konuşmak oldu. Geçiş için daha fazla maliyet bina hakkında onun daha geliyor, bunu görmek ilginç olacak. MSN reklam, Yahoo Yerel teklifiyle reklamlar yaptığını ve Ask bazı reklamlar yapıyor. Reklamverenler çeşitli önemli gruplar henüz dahil olmak üzere arama reklamcılığı kucakladı değil dedi; yüksek göz marka reklamverenler ve düşük göz doğrudan pazarlama (oh çok doğru). Listeleri marka etki görmek insanlar üzerinde para var mı? Bazı testler yaptı ve gördüklerini bir istatistiksel anlam ile farklı ödeme listeleri. Marka çok söylemek bina daha sonra ücretli listeler ile TV spotları ile (mi?) yapılır gibi gitmeyecek. Yerel inandığı tek bir büyük fırsat var ve o Yahoo çekiyor. Sorguda ve Yahoo bazı iyi arama sonuçlarını gösterir. A9 Bu diyor ki, "Tıklatın arama iş için" (arama başına ödeme?) odaklı bir diğer alt yapısıdır. Diğer tüm karşı yerel aramalar %3 %97 arar. Onlar yerel yerel aramalar belirlemek için sorgu terimi kullanın Billin ya da James rakamlar farklı olarak yerel bir özellik kullanarak tanımlayın.


Yahoo hamle için şifrelemek daha veri akışı için geliştirmek PrivacyZero gün Exploit sayısı vBulletin sürümleri 4. xx ve 5.x.x


WebsiteDomains kare daha fazla kullanılabilir olarak ekleyin ve satılan herhangi bir güncelleştirme


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder