15 Kasım 2013 Cuma

Google Revamps Web arama yardım tasarımı

Google, Google Web arama Yardım bölümüne bu yıl başından itibaren benziyordu google.com/support/websearch.The eski tasarım tasarımını güncelledi:Old Google Web Search Helpyeni tasarım şuna benzer:New Google Web Search HelpGoogler, Matt--dan Google Forum Google Web arama yardım bir iş parçacığı dedi: Web arama Yardım Merkezi son bir "makyaj" aldı duyurmaktan mutluyum! http://www.Google.com/support/WebSearch/We Umarım bu değişiklikleri düzen ve tasarım navigasyon Yardım Merkezi daha kesintisiz hale ve sonuçta mümkün olduğunca çabuk ihtiyacınız olan bilgileri bulmanıza olanak sağlar.Herhangi bir geri bildirim varsa, bu konu üzerinde duymak isteriz!Yeni tasarımı, ne düşünüyorsun?Forum tartışma Google Web arama yardım.


Özel zaman çizelgeleri tanıtımı: Tweets zaman everyoneHow Google Adsense kullanarak para kazanmak için çizelgeleri ile forum oluşturmak


(açık artırma sistemi test) digitalpoint.com 25$ 72 saat Logo Yarışması


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder